Dat zei ik deze week enkele malen tegen mensen in mijn netwerk. Argumenten te over: de “PAS”problematiek” Voorstellen vanuit de politiek voor rekening rijden, Komend klimaatakkoord landelijk, groeiend besef in de stadsregio Utrecht dat een omslag in duurzame mobiliteit zowel noodzakelijk als nuttig is, groeiend besef dat het natuurlijk kapitaal in Amelisweerd, zo nabij de stad een steeds grotere waarde krijgt, ook als rechterlong van Utrecht, de groeiende kritiek op Rijkswaterstaat dat ontwerp- en aanlegrisico’s van grote infratstructurele projecten (A9, A28 Hoevelaken, nieuwe Zeesluis Inmuiden te makkelijk bij aannemers leggen, waarna aannemers de opdracht stoppen en kappen met het project, groeiend besef dat de geplande uittocht van ingenieurs bij Rijkswaterstaat een van de oorzaken is dan het risico-veschuivend gedrag van de overheid, het door een bureau onderzochte alternatief voor 2×6 rijstroken binnen de bak etc. etc. Welk argument zal nu de doorslag geven?
Invalshoeken
Contact en meer over jkdg.nl
Links
Trefwoorden op deze site
A27 ambitie Amelisweerd Arbotraining Bijleveld camera camjo Catalysator coaching Corona drempel Duurzame Mobiliteit energie film gedcht inspiratie interview jan engelman klimaat klimaattafel leiderschap Mandela mbo mobiliteit nelson mandela OR proeftuin ruimte SBI stadsregio team teamcoach thuiswerk Tracebesluit utrecht verkokering VGWM-commissieleden video visie voorzitter secretaris werkdruk werkplezier willy mooy Youtubeop trefwoord
Uit en inloggen