Wat een genot om Linked Iin als het nieuwe Twitter te zien functioneren. Onderstaande foto gaf tientallen reacties, positieve (heel goeie actie!), negatieve: (illegaal, schande) en belerende (zou XR wat geleerd hebben van de commotie rond de A12 acties?)
Lees de reacties op je Linked In-pagina, het social medium voor theoretisch opgeleiden.
Vragen = beeldvorming (dat is nog een geen oordeelsvorming)
- Welke reclame hing hier? (Na te vragen bij XR of bij Decaux , de reclame-borden – makerVan wie is dat reclamebord? Dat is van de reclame-bordenfirma Decaux, sorry JCDecaux.
- Heeft Decaux daar toestemming voor, voor die reclame en voor dit bord? (Dat weet `B&W van de gemeente, die vergunning heeft verleend: opsporen dus)
- Is er schade toegebracht aan het reclame bord van Decaux?
- Heeft B&W nu aangifte gedaan? (Honderden B&W van gemeenten? = Honderden B&W-overleggen over wat voor aangifte zijn op komst, VNG geeft advies)
- Mag je zo maar een Decaux bord open maken en de reclame vervangen? (Er rijden Decaux chauffeurs en Decaux-wagentjes want reclame moet wel opgefris worden?, sleutels genoeg?)
- Hoe loopt dit af. Item op publieke en commerciƫle media?
- Storm in een glas water of stilte voor de storm?
Wordt vervolgd?
Gaat de Actie van XR “viral” ? Ja, met een Utrechtse foto bij mij om de hoek, gemaakt door iemand die afstapte van zijn fiets en dacht dit is bijzonder! “Goed” dacht ik erbij, wan ik herkende de foto meteen. Bushalte-reclamebord Halte Wittevrouwen!